Close
Populära sökningarNyheterVäskorBältenAccessoarerBästsäljareOutlet

Karriär

Här hittar du våra lediga tjänster just nu.

Sista ansökningsdag: 2024-08-15

Produkt- & inköpsassistent

Som Produkt- och inköpsassistent arbetar du operativt med allt från produkt till leverans. Du rapporterar till Sortiments- och inköpschef och kommer arbeta i tätt samarbete med Produktansvarig respektive Designansvarig.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Orderläggning
  • Provhantering
  • Leveransbevakning
  • Underhålla affärssystemet med korrekt och relevant information/produktdata
  • Införtullning
  • Skapa och följa upp inköpsorder efter underlag så lagernivå säkras och bibehålls
  • Kontrollera och följa upp QC-rapporter
  • Administration kring hållbarhetsfrågor
  • Samla och arkivera dokumentation
  • Säkerställer att våra material blir testade enligt testrutin
  • Uppdatera och säkerställa affärssystemet avseende leverantörer, artiklar och order

Önskade kvalifikationer

  • Högskolestudier samt minst två års erfarenhet av en liknande roll
  • Hög kompetens i att hantera och förstå olika affärssystem
  • Digital mognad & erfaren i MS Office-programmen
  • Talar och skriver flytande på både svenska och engelska
  • Meriterande att ha en bakgrund som gett kunskap och förståelse för egen e-handel

Din profil

  • Initiativrik och engagerad som person
  • Noggrann i ditt sätt att arbeta och uppmärksam på detaljer, utan att förlora synen på det övergripande uppdraget
  • Starkt driv att förbättra och utveckla produkter och metoder
  • Självständig och van att hantera olika uppgifter på en och samma gång
  • Flexibel och prestigelös. Har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra
  • Lyhörd för företagets och våra kunders behov

Om tjänsten

Tjänsten är 100 % med placering på Saddlers huvudkontor i Kungsbacka.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med kompetensföretaget Omnistaff. Har du några frågor om tjänsten går det bra att sända ett e-mail till Charlotta Persson på charlotta@omnistaff.se alternativt ringa telefonnummer +46 763 92 18 38.


Du ansöker till tjänsten via Omnistaff.


Vi tar emot och behandlar ansökningar löpande för tjänsten, så är du intresserad får du gärna sända din ansökan inom kort. Tjänstens tillträde är per omgående, med hänsyn till eventuella uppsägningstider.


Sista ansökningsdag är: 2024-08-15


Varmt välkommen med din ansökan!


Spontanansökan?

Skicka oss ett e-mail med CV och personligt brev till career@saddler.com så återkommer vi om det dyker upp en tjänst som vi tror skulle vara intressant för dig!